ویدا جبارزاده مشعل دار افتتاحیه مسابقات ورزشی دختران دانش آموز کشور در شیراز

ویدا جبارزاده
ویدا جبارزاده مشعل دار افتتاحیه مسابقات دختران دانش آموز کشور

ویدا جبارزاده ورزشکار حرفه ای گلبال کشور و عضو تیم ملی جوانان از کوهمره سرخی روستای شوراب و دارنده مدال نقره بازیهای المپیک آسیایی و مقام خانم گلی مسابقات دانش آموزی با ۴۶ گل زده و عنوان قهرمانی مسابقات دراز و نشست بانوان دختر ورزشکار کشور و دارنده چندین عنوان قهرمانی و نایب قهرمانی مسابقات کشوری به عنوان مشعل دار افتتاحیه مسابقات با حضور معاونت ورزش و تربیت بدنی وزارت ورزش و جوانان و مقامات کشوری و استانی و مسیولین آموزش و پروش استان انتخاب گردید .

این مراسم شبانگاه روز بیستم مرداد هزار و چهار صد و یک برگزار گردید.

ویدا جبارزاده همکنون دانش آموز سال آخر رشته موسیقی دبیرستان شهید کامیاب هست که اول مهر با توجه به فارق التحصیلی در یکی از دانشگاه های استان رشته موسیقی ادامه تحصیل خواهد داد .

ضمنا این ورزشکار کوهمره ای به زودی در هفته های آینده به مسابقات گلبال دانش آموزش کشور اعزام خواهند شد و سپس در مرحله انتخابی تیم ملی ذخیره بزرگسالان کشور جهت انتخابی تیم بانوان بزرگسال شرکت خواهد کرد در صورت انتخاب به عضویت تیم ملی بزرگسالان در خواهند آمد .

با توجه به سن پایین این جوان و توانایی در آینده شاهد افتخارات زیادی از این ورزشکار خواهیم بود .

اسماعیل فلامرزی به تیم نوجوانان سپاهان اصفهان پیوست

محمد کوثری از سیاخ دارنگون کوهمره مقام سوم مسابقات دو و میدانی جهانی روسیه را از آن خود کرد

۳.۵ ۱۱ رای ها
امتیازدهی روی ستاره های زیر کلیک کنید
آواتار از  محسن جبارزاده
آرامشم حاصل تلاشم - انرژی مثبت دوستان و خانواده است هر جا قدمی بر میدارم تغییری مثبت را شروع میکنم . تا هستم مفید خواهم بود . روانشناسی را بهترین رشته دنیا میدونم
8
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x